karl och barnfri

Ja denna helg blev en sån där helg som jag blev själv hemma då Jimmy och Julia är ute i sommarstugan med Jimmys pappa. Själv får jag sova hur länge jag vill imorgon och det kan jag säga att det behövs efter att ha haft en vecka med väldigt lite sömn. Visst har jag mig själv att skylla när jag extra knäcker också men det är skönt med lite extra pengar också.

Ibland tycker jag helgen går för fort och ibland för långsamt. Och bara för det så lär ju denna gå super snabbt för att vi har saker att göra hela helgen.
Nästa vecka kommer bli tuff den med när jag extra knäcker tre av fem dagar så det kommer bli väldigt lite sömn då med.

Jag kan säga att jag längtar till i höst också, när skolan börjar. Denna gång ska jag inte ge upp utan jag ska kämpa på för det här är verkligen någonting som jag vill göra och någonting som jag vill bli. Jag ska banne mig komma in på högskolan till nästa höst.
Turen är också att dem har tänkt att flytta den utbildningen till Mälardalens högskola från sthlm också, så jag kan plugga här i stan istället för på distans eller pendla till sthlm. Men det är nästa års bekymmer att lösa. Nu ska jag kämpa ett år att pendla till Trosa först och främst.

Min syster ska göra en jätte rolig grej i höst också nu så jag kan säga att jag längtar massor tills dess och planeringen är i full gång också. Det känns som att jag kommer med hundra förslag åt dem hela tiden men jag hoppas det blir bra i slut ändan.

Nej nu tar jag nog och lägger mig i sängen och fortsätter glo på tvn så kroppen får vila lite mer.
Nu ringer Jimmy också så nu ska jag snacka skit med honom en stund.

/Jojjo

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0