God morgon!

Tänk att det är redan onsdag, vad härligt va? Nu är det inte många dagar kvar tills det är helg igen. Men idag är det inget att klaga på, att vakna till strålande sol i ögonen på morgonen är också en variant - vaken blir man garanterat. Och med tanke på att Jimmy ska vara hemma med Julia (jag var hemma med henne igår) så fick jag sovmorgon idag och det lär behövas när jag jobbar till 23.30 i natt igen. Men det är sista kvällen som jag är schemalagd iaf. Min känsla säger att jag lär få samma nästa vecka och veckan där på, men det återstår att se...

Igår passade jag på att ta ut en gnällig och trött liten dam så vi tog en promenad ner till stan. När jag fyllde år fick jag ett presentkort på Gina Tricot, och sen jag har hört på radion att det är rea så passade jag på. Och nog hittade jag saker, två tröjor och två "sjalar"/snurrande grej runt halsen.
På köpet så hade jag stämpelkort där så den blev helt i fylld nu också. Nu tänker jag bara vänta på lite mer rea innan jag går ner. Och då tar jag med Julia - i omklädningsrummet satt hon (tröja ett)
Nej mamma! Den där är inget fin för dig.
Men när jag provar tröja 2 och hon ser att det är en stor döskalle på magen så säger hon högt "Den där mamma! Den! Den är jätte fin för dig".
Hmm, vad hände med att få ha lite färg eller få ha massa svart, vitt eller grått.. Jag vet svaret om min dotter skulle bestämma.

Nu ska jag ta och borsta tänderna innan jag ska hämta upp kollegan.

Ha en strålande dag i detta strålande väder.

/Jojjo

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0