Åter en ny vecka

Helgerna går verkligen för fort. Eller går veckan också så snabbt bara att man inte alls känner av det för att den innehåller fler dagar? Hur som helst så har helgen varit full med saker. Jimmy och Julia sov i sommarstugan fredag till lördag så jag fick sova precis hur länge jag ville. Och det kan jag lova att jag gjorde. Jag gick och lade mig (med svårigheter att somna för att det var ensamt) vid midnatt.. Och gick upp ur sängen vid halv ett eller så på lördagen, åkte ut till syrran och hälsade på henne och vovvarna lite grann. Sen hämta jag hem mina käraste på kvällen och det var så skönt att få hem dem igen.
Nog för att man brukar längta något så kopiöst efter att få vara själv någon gång, så när man väl är det, sitter man i någon timme och tänker "Gud vad skönt att vara själv", men bara efter en två - tre timmar tänker man "Jaha, det här var ju roligt, vad ska jag göra nu då?". Det är nog för att man är så van att ha så mycket runt omkring en hela tiden. men skönt att sova, det var det ;)

Nu måste jag snart ta och dra iväg till jobbet. Hela veckan har jag torskat på ett pass mellan 9-18 och sen börjar jag nästa igen så fort jag ätit mat hemma och slutar inte förrän 23.30. Men att jobba dubbla pågår inte hela veckan, jag sliter bara ut mig måndag - onsdag nu.

Imorse när jag steg upp ur sängen så hittade jag en liten tös med denna sovstil
Minst sagt bekvämt, om man inte vet vilken kudde man vill ha huvudet på :)
 
Ha en fortsatt trevlig dag så ses vi förhoppningsvis imorgon bitti om jag har tid och ork med det efter jag lämnat karl och barn på jobb/dagis.
 
//Jojjo

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0