god kväll.. just nu är det ganska mycket s...

imag0162 (MMS)

god kväll.. just nu är det ganska mycket som händer här hemma så jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. Jag är på kurs nu om dagarna och man kan säga att oddsen till att få jobb efter den om man ska gå efter vad lärarna berättar. Så kvällarna blir tidiga hemma nu när det är full rulle från ca halv 7 fram till man lägger sig vid 10- 11. Julia växer på så det knakar, idag fick jag höra henne säga nypon efter att hon hörde mig säga det en gång innan. på tisdag har hon sitt första utvecklingssamtal och sen är det min sak som händer. Jag vet att jag sagt tidigare om den och har ni turen att detta går min väg nu så kanske... bara kanske... kan jag berätta. nu är det dags för mig att lägga mig i sängen och glo på tv. ögonen går i kors på mig nu. innan jag går så bjuder jag på en liten bild på mitt charmtroll som togs för några dagar sedan. sov gott världen, för det ska jag göra. / Johanna


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0