Frisör besök

Jag kände att jag var tvungen att göra någonting åt håret, men jag ville ändå inte göra för mycket. Alltså att jag ville ha långt men ändå var jag tvungen att klippa bort det gamla slitna så mitt hår kan få börja om från början igen, med fräshare och finare hår.
Mitt val blev rätt bra och än så länge så är jag jätte nöjd (: Det blev sig ett litet lyft trots allt.

(Klicka på bilden för att se större..)

Bilderna är i skit dålig kvalité, jag vet, men det blev inte så bra när den ena var större än den andra och man fick trycka ihop dem lite.

Nu ska jag återgå till att fylla i en massa jävla papper till facket och så vidare. Så snart vi har hämtat hem Julia så ska vi åka och handla åt mormor och åt oss själva.
På återseende allihopa (:

/Johanna

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Michaela

Håret blev skiiiiitsnyggt!!!! Det passar dig jättebra! :D Puss <3

2011-09-20 @ 18:13:47

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0