Vilken rolig start på veckan man får än så...

Vilken rolig start på veckan man får än så länge. Morgonen var seg att gå upp, vilket gjorde att jag blev lite sen att väcka Julia och klä oss. Jag måste verkligen lära mig att bre mina smörgåsar kvällen innan. Och Julia var inte på världens bästa humör heller. Hon var jätte arg hemma innan vi gick, för hon ville hellre leka med sin vagn än att gå till dagis. När vi väl kommer iväg så slänger hon ur kaninen. Så när jag slutar i eftermiddag så måste jag gå på kaninjakt. Hoppas att ingen annan tagit den.. dessutom så börjar hon med att slå en kille från avdelningen när jag ska ta våra väskor och allting. Hon förstod felet så ledsen som hon blev när hon skulle säga förlåt. Oj nu börjar läraren prata så nu måste jag kila. Ha en bra måndag :) /Johanna


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Pluggar du? :)

2011-10-24 @ 10:03:31
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0