Dagisfotograferingen

Jag måste bara få visa Julias första dagiskort.
Hon är så söt så det finns inte och hon är så sjukt lik sin far på det.



Våran älskade lilla solstråle, vårat allt ♥

 

(Ja kvaliten suger på den bara för att jag tog kort på det istället för att scanna in den). Men samtidigt.. Det är meningen också att det inte ska vara så bra kvalite på just denna. Det är ändå bara dem nära och kära till oss som kommer få en perfekt bild på henne ändå ;)

Fotografen hade till en början missat att skicka med Julias kort, så med lite strul och några samtal så fick jag det veckan efter alla andra, nämligen idag! Jag struntar i om jag fick det senare. Jag är bara glad att jag fick det på henne ändå och det är det som är huvudsaken.

Nu ska jag återgå med att kolla på Transformers 3 med Nyskogh (Julias gudfar) och min älskade man Jimmy :)

Imorgon är det ekonomiprov antagligen.. * Inte laddad, inte alls :( *

 


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0