Söndag

Usch vad jag avskyr söndagar. Dags för ny vecka. Samma visa varje vecka, samma visa varje gång snarare.. Helgen har varit helt okej. I lördags var vi över till Julias gudfar och hälsade på som var hemma hela veckan från Norge. Eftersom han fyllde 30 så fick vi lite smörgåstårta också, och Julia fick en ett års present av honom.
Dagen idag har bara varit slappade helt och hållet. Jimmy har varit här hela dagen så vi har handlat och gjort mat och snart ska han åka iväg till sin innebandyträning. Själv så ska jag ta och bara vara med Julia och så ska jag ta och kolla om från starten på Glee säsongerna.. Jag känner mig bara så otroligt seg och känner att jag vill ha något att göra. Mitt i skrivandets stund också så sa Jimmy ungefär samma sak fast i andra ord :P
Annars, ja.. Inskolningen har gått jätte bra. Nu är skruttan inskolad och klar. På tisdag är det dags att gå dit igen och man har märkt efter dessa två veckor med inskolning att hon har vridit sitt dygn, från att vakna runt halv 9 - halv 10 på morgonen så vaknar hon numer halv 7 - 7. Dock så vaknade hon under dessa två veckor kl 6 på morgonen trots att vi inte behövde gå upp förrän 7 - halv 8. Så hon somnade om ganska snabbt igen tills jag var elak och väckte henne istället ;)
Nej, nu ska jag ta och leka lite med Jimmy och Julia på golvet innan han sticker iväg. Man kanske kan få tiden att gå lite mer då iaf.
Jimmy och jag har iaf hittat tillbaka till varandra och ska börja på en ny kula! :) ♥
Bjuder på en tjej som är stolt över en av sina födelsedagspresenter! ♥

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0