Ett år sedan...

...Vid den här tiden för precis ett år sedan är många minnen. Jimmy och jag skulle "fira" våran 1 års dag i efterhand med att gå ut och äta på Ming Palace. Vid den här tiden hade vi ätit klart, vattnet hade gått och vi satt i bilen på väg hem och jag knep för fulla muggar för att inte läcka vatten och vi var upp och stresspackade väskan till BB. Om en halvtimme är det precis ett år sedan dem talade om för oss att vi fick bli inskrivna och ligga kvar i väntan på att lillfian skulle komma. Imorgon bitti när jag slår upp mina ögon och får lyssna på hennes prat och knackandes i väggen att jag ska vakna är inte sig likt om man jämför med förra året. Då låg vi på förlossningen och BB. (Dock beroende på när hon väcker mig imorgon).
Idag har vi ändå haft en super bra dag. Julia fick leka tillsammans med Olivia på morgonen medans jag var hos tandläkaren. Efter det så följde dem med oss ut till Tuna Park där jag köpte en present från min mormor till Julia, ett par träningsbyxor åt mig och lite kylskåpsmagneter som jag satte in dagisbilderna på mina underbara kusinbarn. Och på kvällen kom Jimmy hit och vi åkte och handlade sakerna som jag behöver på fredag för att göra tårtorna tills på lördag. Och imorgon ska Julia och jag gå bort till Maxi och köpa en liten och färdig tårta som Jimmy och jag kan äta tillsammans med Julia när vi firar henne. Något måste vi ju göra när hon fyller, trots att vi är separerade så kan vi göra saker tillsammans :) Lovely! ♥
Men närsom ska jag ta och knata iväg till sängen, jag har lyckats vända mina dygn från att lägga sig runt 1-2 på nätterna och gå upp 8.30-9.30 till att lägga sig runt 23 och gå upp runt 8.30-9.30. Frågan är hur jag ändå kan känna mig så död trots att jag lägger mig tidigare?! Jag sover nog som en påse nötter :/
Så jag tar och kilar vidare och ser fram emot morgondagen.
God natt
*Nej, jag har inte vält katten. Jag lovar, jag har inte gjort någonting. Vad hände?!*

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0