What?

Och hur kommer det sig att ni ens bryr er om att läsa min blogg i så fall då? Sen när brydde ni er om erat barn? Och sen när brydde ni er om erat barnbarn? Jag har rätt att utrycka mig bäst fan jag vill. Kan HON inte ens förmå sig om att hälsa eller någonting när man ses, så kan jag göra likadant. Ni får fan bara samma skit tillbaka som ni gett mig. Ni finns inte i mitt liv på det viset längre, det har ni visat klart och tydligt. Så många gånger ni faktiskt sett mig, har ni brytt er? Nej! Det har ni inte, för hade ni det hade ni försökt tagit kontakt, men ni går förbi och låtsas som att jag är luft.  Så länge jag är lika mycket luft för er som jag alltid har varit så kommer jag skriva om er, bäst fan jag vill! Jag har uttryckandefrihet ;) hahaha!
Och passar det inte er så kan ni sluta läsa och passar inte det heller så kan jag sätta lösenord på min blogg också så ni kommer ALDRIG mer ens få vara med om utvecklingen av erat barnbarn. Välj själv. Ska ni fortsätta hålla på och behandla mig så? Eller ska ni försöka vara vuxna och bry er om erat barn och barnbarn..
Förlåt att jag har uttryckt mig lite fel också. Men jag pratar till er båda just nu. Men du ska veta Torbjörn, bara för att du har adopterat mina syskon så kommer du ALDRIG få göra det med mig, jag är inte ditt barn och jag kommer aldrig att bli det heller. Sen när fan kan du komma och säga att jag inte får skriva vad jag vill..? Hmm, ja.. Det finns ju "fina benämningar" så jag kan skriva vad jag vill. Så länge jag bara är luft för er så kommer ni vara det för mig.
Ni är medvetna om att jag har hela min journal ifrån soc här hemma? Där står precis allting. Och så ska ni komma och säga att ni gjort saker för mig? "Nej Johanna får inte komma hem... bla bla bla". Det står flertalet gånger. Vem var det som pratade in på mitt IQsvar och sa "Vad menar du med att komma hem när jag inte är hemma? Du skulle bara våga sätta din fot på våran tomt igen så länge jag inte är hemma?"... Vem är det som bytte lås på dörren? Vem är det som bytte hemtelefonnummer? Vem är det som har slängt vems saker? Var är mina kläder? Var är mina kort från skolan? Från jag var liten? Var är allting jag hade i mitt rum? Den dagen ni kan tala om att jag kan få mina saker och den dagen JAG FAKTISKT FÅR DEM, så får vi se om jag kan tänka på saken att inte skriva om er. Det är helt upp till er nu. Får jag mina saker, mina kläder och mina kort (?) så ska jag överväga att inte skriva ett ord igen.
Min blogg är till för att uppdatera andra som faktiskt finns där, mer än vad ni någonsin gjort. Så hur blir det?

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0