Skruttan

Lilla J har åkt på feber nu igen. Hon har varit jätte gnällig ikväll och ville bara sitta på höften hela tiden. Så medans jag bytte gardiner så gick hon med mig i handen. Och när jag kände på hennes huvud så var hon jätte varm och då förstod jag varför hon var så pipig. Jag tog genast tempen och hoppades på att den inte var allt för hög, som tur var så var den inte super hög. Hon hade bara 38.8 så hon fick sin nattvälling lite tidigare och blev ombytt till pyjamas. Under tiden hon åt så gick hennes ögon i kors och när hon var klar så orkade hon knappt röra på sig. Stackarn är helt slut. Så när jag lade in henne i hennes säng så slocknade hon direkt. Jag hoppas att det har försvunnit till imorgon så att jag kan få gå ner och träna. Nu har jag redan missat fredagens och lördagens träning för att hon har strulat på natten och hållt mig vaken. Mammas hjärta ♥
Igår var Julia ute hos min kusin och lekte med sina sysslingar, dem fick agera barnvakt så att jag och R kunde gå ut och ha en tjejkväll. Det var riktigt kul och jag mötte många gamla bekanta ansikten. Det var riktigt kul att se dem igen, trots att det är runt 6-7 år sedan man såg dem så är dem ändå sig lika (utseende mässigt alltså). Och i natt var T över och fanns här för mig när jag inte alls mådde så bra när jag kom hem. Men T gick hem på morgonen och kom tillbaka sedan på dagen och umgicks lite till. Lilla J tycker att T är jätte rolig och skrattade mycket med honom. Hon är ett riktigt charmtroll min lilla tjej :)
Nu ska jag passa på att sy upp lite gardiner som är alldeles för långa. Sen ska jag nog ta och sätta på en film om klockan inte blir för mycket. Annars blir det sängen med en natt på 3 timmars sömn, usch usch.
Nej nu tar jag och kilar iväg! Ha en fortsatt trevlig söndag.

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0