6 dagar <3

Nu är det inte långt kvar tills min lilla tjej blir lite större tjej. Det är bara sex dagar kvar sen är hon ett år (!), ETT ÅR! Vart har tiden tagit vägen egentligen? Jag som saknar magen, som saknar när hon var jätte liten och låg still och var söt. Nu är det fart och fläng hela tiden och hon är lika söt fortfarande. Så helgen kommer bli spenderad med att baka bullar tills nästa helg när hon ska firas. Frågan är hur tusan jag ska få in det i frysen när det är proppfullt och man har en kamp med lådorna varje gång om vem som ska vinna. Tror jag ska rensa ut lite matlådor kanske och på så sätt kanske kunna få plats med allt, kanske, kanske, kanske.
Och nästa vecka är det full fart (nästan), bara planer, bara saker att göra hela tiden. Men för min del gör det ingenting. Jag längtar så efter att få sitta och söka jobb *not*. Jag tror det kommer få rätt fort ändå.
Nej nu ska jag ta och ta tag i dammsugaren medans Julia (förhoppningsvis) somnar snart och sova middag. Det verkar inte gå så bra. Ikväll är jag barnledig som det ser ut men jag känner ändå inte så mycket sug efter att hitta på någonting heller, jag känner mig mest seg bara.
Just ja, dammsugaren var det. Jag bjuder även på en bild på min underbara lilla tjej ♥

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0