Trött!

Egentligen skulle jag bara vilja ligga och sova just nu. Känns som att jag skulle behöva en ordentlig sovmorgon och sedan få vakna upp till en glad dotter och strålande väder. Just nu är det bara sovmorgonen som fattas men jag ska nog få den snart.. Om några år eller när hon flyttar hemifrån ;)
Just nu sitter jag i alla fall nere på Jobbcentrum och glor omkring. Jag hade viljat se filmen dem tittar på just nu. "Jag AB". Men eftersom jag skulle med Julia till Barnmottagningen i morse så får jag ta smällen att missa den. Huvudsaken är att Julia mår bra. Nu har jag fått reda på att Julia har astma, men bara vid förkylningar. Så nu efter 4 veckors prövning med medicinerna för att se om det var det så är Julia frisk. Så skönt att kunna ha en normal sjuk/frisk tjej. Snorigheten har också försvunnit och blivit till kråkor istället. Mycket lättare och skönare att hantera än allt snor och kladd. Jag hoppas att Julia har turen att den försvinner med åldern precis som den gjorde för mig. Men Julia fick i alla fall börja på dagis kl 10 idag, två timmars "sovmorgon" därifrån men det gick bättre att lämna henne. Jag tror inte att hon tänkte på att jag försvann för hon släppte min hand när vi skulle gå till ena läraren och satte sig och lekte istället. Så medans jag pratade med dem så tror jag inte ens att hon såg mig. Super skönt att kunna gå därifrån utan att hon blir jätte ledsen och tror att jag aldrig ska komma tillbaka! Framsteg! *hoppar och skuttar*
Nej nu kanske jag ska ta och knata ner till Willys och köpa något att äta, min mage är hungrig och orkar inte stå sig på min Oboy längre. Ibland är det hemskt att få barn, man får rutiner på att äta och när man inte får sin mat då så blir man super grinig istället :/ Mildast att gå och äta något så andra slipper stå ut med en trött och hunger-grinig Johanna! :P

Ha en bra dag i vädret nu så ska jag sitta här inne och njuta av det på andra sidan fönstret..


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0