Äntligen fredag!

Äntligen är det helg igen. Underbart, eller vad säger man? Och så är det strålande solsken och molnfritt ockå. Det enda lite mindre bra denna morgon är väl graderna som låg på 3 för en timme sen :(
Jag tänkte inte skriva så mycket fast jag har massor att säga, men det kan jag ta en annan gång och Julia kommer till mig här emellanåt och vill att jag ska sätta mig och leka med henne istället för att kolla mailen och skriva här. Ja, jag får väl göra som hon vill nu då. För om tre timmar så är det dags att gå ner till BalanZe och träna igen. Jag som fortfarande har världens träningsvärk igen :/ Nåväl. Jag kanke uppdaterar senare idag när Julia sover middag.
Ha en underbar dag i värmen och håll er i solen ;)

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0