Lätta funderingar till

Om man lättar sina funderingar till någon, varför ska dem då gå och berätta för andra? Om jag säger något till en person så verkar den personen gå och säga det till andra, inte direkt och inte omgående, men inom sin tid. Är det snällt? Är det rättvist? Varför är man så elak? Det jag lär mig är verkligen att jag inte kan lita på dem till 100 procent och att jag inte tänker tala om någonting för dem igen. Nu menar jag inte grovt aldrig prata med dem, men jag tänker inte berätta saker som skulle lätta mitt hjärta lite. Det är slut på den saken nu!
Så nu har jag fått lätta mitt hjärta här lite grann, så nu ska jag ta och äta min frukost och sedan leka med Julia. I eftermiddag ska vi träffa prästen och gå genom hur dopet kommer gå till, vi kommer välja psalmer med mera. Hoppas jag får träffa värdinnan snart också som skulle fixa med lokalen. Jag måste ju göra upp med någon om när jag ska komma dit med sakerna och så vidare.
Jag tar och kilar vidare nu. Ha en så bra dag det går för er ;)

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Michaela

Ta reda på vad det är jag ska läsa upp isf så jag kan träna lite, hehe ;P Vad duktig Julia är som redan ställer sig upp!!! <3 Saknar er! Pussss

2010-09-16 @ 09:34:55
URL: http://mosmela.blogspot.com
Postat av: Nanette

Hej!



Så mysig hon är din tjej!

Alex har också börjat ställa sig =D

Men man får ju passa överallt =P

Men nu sover han gott i alla fall!



Ps. Han har sina mellannamn ifrån sin morfar och farfar =)



Skoj med dop!

Hoppas det blir fint!

När är det?



Kram

2010-09-18 @ 11:03:38
URL: http://nanetteochlitetill.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0