4 dagar kvar

Nedräkningen pågår till dopet på lördag.  Allting är så gott som fixat nu. Jag och Julia ska ta och gå upp till Julias farmor imorgon och baka bullar och kakor. Och värdinnan hörde av sig igår och vi gjorde upp hur allting ska vara. Så nu är det bara en sak kvar i princip, det är vad Julia ska ha för kläder efter dopet. Jag har en klänning som jag funderar på att ha till henne. Men då måste jag ha body under den eftersom den är sidoknäppt så den åker isär. Och sen är det så svårt med till den då?! Strumpbyxor antagligen, men vad för några? 74 är för stora så dem åker benen ur hela tiden. Samt att 68 är för små för dem åker av hela henne hela tiden, speciellt om rumpan. Annars måste jag komma på någonting annat som hon ska ha. Samt att vad jag ska ha för skor till min klänning. Jag vill ju inte vara nästan huvudet längre än Jimmy då jag redan är någon cm längre. Visst kommer jag bli längre, men jag vill inte vara för lång om jag säger så istället. Gud vad rörigt den där förklaringen kändes.
Julias framgångar nu är även att hon står då upp (sagt i tidigare inlägg).. Men på det så börjar hon även på att få sin tredje tand nu. Den är precis på väg att spricka genom, så om hon skulle få som hon vill så ska hon ha uppmärksamhet hela tiden och hon ska helst sitta på höften och vara med när man gör allting. Icke sa Nicke, inte här inte. Så man får stå ut med lite pip under tiden man rensar kattlådorna eller vad man nu gör.
Just nu har Julia somnat på Jimmy i soffan så han ser ut att somna när som helst han också. Dags att ta och göra lite nytta nu.. Typ sätta sig framför Wii och spela lite istället. Här händer det inte så mycket ändå. Först ska jag nog ta och sätta igång en tvätt och packa Julias väska för imorgon.

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0