Utfyllad i brist på annat

Jag vet att jag har varit super dålig på att uppdatera, men jag har sett att det är många trogna läsare som är in dagligen.
Jag har haft lite mycket att tänka på och göra den senaste tiden så jag har inte riktigt haft motivationen till att sitta här och skriva om ingenting (iprincip).
Jag funderar starkt på att lägga ner det här med bloggandet. Visst har jag några trogna läsare men vad är det ni vill läsa då?! Vad vill ni veta mer av? Veta mindre av? Vad är det som är intressant för er?
Just nu är bror här och ska spendera en natt på soffan. Imorgon runt lunch så åker vi ut och firar min syster yster 25 år (GRATTIS :D). Och innan det ska vi ta och åka förbi Barnens Hus efter en ny bilstol. Den vi har nu är inte för liten i huvudet, det är en liten bit kvar tills den blir för liten så.. Men det är bältet som har ett "stopp" så att säga så det går inte att dra ut bältet någonting, så man får trycka och vrida och böja på hennes händer och handleder (nej inte så hårt och seriöst som det låter, men det är trixit). Och det är nog med det nu, så vi ska se om vi hittar en som vi ska ha bakåtvänd och sedan när hon är tillräckligt gammal för att åka framlänges i bilen, så är det bara att vända den.
Jag hoppas vi hittar en bra och helst av allt ska det vara en Acta Graco. De är mina favoriter :)
Nej nu ska jag vara social och sedan ska jag ta och plocka undan lite här hemma. Det ser förjävligt ut med Julias pyjamaser utspridda och kläderna hennes ligger här om var. Usch!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: viccan, mamma till jamie

ja vill läsa! vill veta hur ni har det och vad ni har för er ju.

2010-10-17 @ 20:47:09
URL: http://viccansliv.blogg.se/
Postat av: Emmie E

Jag tycker om att följa din blogg :)Även om det inte handlar om större saker utan vardagsgrejer. Och Julia är så sjukt söt! Grimaserna var jätteroliga!

2010-10-20 @ 09:53:58

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0