Stockholm!

Snart är det dags för mig och Julia att sätta oss på tåget och åka upp till Stockholm och träffa Victoria och Jamie. Klockan är nu halv elva och tåget går nio minuter över två. Och det är första gången jag åker själv på flera år samt att jag ska ha barnvagn med mig denna gång. Samt att detta är första gången Julia kommer åka tåg i sitt liv. Isch, Det ska bli intressant att se hur det kommer gå med Julia på tåget. Mest för att hon ska vara lugn och fin :) Men det tror jag, dock vet man inte hur hon reagerar på när man åker in i tunnlarna, då man får lock för öronen och tryck i huvudet. Ja, som sagt, spännande ska det bli.
Det ska bli så skönt att komma bort från den här stan, även om det bara är för en natt så ska det bli riktigt skönt. Och riktigt roligt att träffa Victoria igen.
Nej om jag kanske ska ta och plocka lite här hemma så Jimmy slipper bo i ett leksakshus och pappershus under tiden man är borta. Lite snäll kan jag ju faktiskt vara ibland också ;) hihi

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0