Fullt hus

(Ända sen i torsdags så har vi haft fullt hus hela dygnen. Vi har haft besök med övernattning av min lillebror Jens och några dagar av Sussi. Sen har även Janina (storesyster) och hennes kille Jocke varit här några timmar två dagar. Det är ingen lugn och ro längre. Men samtidigt är det skönt att slippa vara själv och få lite sällskap.
På köpet så har Jimmy och jag blivit förkylda och mår som två par krattor ute under vintertäcket med feber, iallafall Jimmy torkade på det. Jag har sluppit febern men har fruktansvärt ont i huvudet istället.. Och Julia åkte på ögoninflammation i fredags. Jätte skoj... Nej! Och på det så håller hennes 4 tand på att titta fram ur tandköttet nu. När tar det stopp egentligen?! :O
Idag kom även mina efterlängtade pyjamaser till Julia som jag vann på Tradera. Posten tog bara 14 dagar på sig att skicka dem.. Jävla posten och vara sega. Varken jag eller säljaren kom fram till att ingen av oss har någonsin varit med om så seg post.
(Klicka för större)
Jag tycker dem är häftiga med små monster på :)
Jag älskar att jag har världens bästa syskon <3
Ps. Jag lägger upp lite bilder från dopet när vi känner oss lite bättre här hemma.
Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och glo på tv och halvslumra lite medans Julia ändå sover.

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0