2010-10-19

Jag längtar tills nästa vecka! Som det verkar nu så ska Julia och jag åka upp till Stockholm och leka med Jamie och Victoria och blir kvar över natten. Det ska bli skönt att komma ifrån stan och så ska det bli kul att träffa dem igen.
Trots att man brukar kunna vara lite tillbakadragen av internet vänner så är dem jätte trevliga och snälla. Jag är riktigt glad att jag började prata med Victoria och att vi har en sån kontakt som vi har, visst pratar vi inte varje dag eller varje vecka men vi är alltid där för varandra :) <3
På torsdag ska vi till barnmottagningen och ta lite tester på Julia ang. hennes slem-hosta, kli i ögon och snorig het. Äntligen har vi fått en tid och jag ska kräva att få göra ett pälsdjurs allergitest på henne om det skulle kunna vara katterna. Många säger att det är förkylning på förkylning på förkylning som bråkar med henne, men jag är väldigt tveksam. Någon gång så borde man väl bli frisk? Man får väl inte flertalet förkylningar på varandra i 3 ½ månad?! Jag hoppas att det inte är något så allvarligt med henne dock, men det tror jag inte det är. Jag tror det kan vara katterna. Men det återstår ju att se.
Annars händer det inte så mycket. Jimmy har börjat jobba i Trosa då dem inte har någon lastbils däckmontör där, så han kommer pendla dit varje tisdag och onsdag och kommer på så vis komma hem senare. Så nästa vecka blir det perfekt med att åka till Stockholm och roa sig istället för att sitta hemma och ha tråkigt.
Nu har Victoria kommit tillbaka efter att ha matat Jamie så jag ska prata lite mer med henne nu. Julia börjar på att vakna där inne också så jag måste snart ta och kila vidare i alla fall.

Skriv gärna din åsikt
Postat av: viccan, mamma till jamie

<3 du är underbar!

2010-10-20 @ 08:10:41
URL: http://viccansliv.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0