Så dålig uppdatering

Jag vill skriva mycket men finner sällan tid till att kunna sitta tillräckligt länge för att kunna uppdatera någonting. Julia har separationsångest från mig så hon är som ett plåster på mig samt att förhållandet med Jimmy har ett till svacka. Det med Julia är dock inget att göra åt utan bara gilla läget. Det med Jimmy vet jag inte ens längre vad jag ska göra. Det börjar bli för mycket med alla dessa svackor hela tiden och så himla få med-gångar.

Jag gjorde i alla fall ett tappert försök (bara för att byta samtalsämne..) med att ta kort på Julia så jag kunde göra "God Jul och gott nytt år" kort.. Det gick i så där. Dem jag är mest nöjda med är det ändå skavanker på. Som ni ser på bilderna så är det något med bägge! Kan man aldrig bara få ett bra kort på en så super bra tjej? :) Dock är det svårt för mig att sätta mig på golvet för att fota henne.. Hon kommer som skjuten ur en kanon och skrattar för fullt.. Vad tusan hände med korten Julia?! :/
(klicka på bilderna för en nogrannare titt)
Dagen idag så har i alla fall jag och Hannah varit till Barnens Hus och köpt Pippi docka och Pippi film åt Melina. Julia har flera julklappar redan så jag behövde inget köpa till henne då :) Och nu ikväll så har Hannah, jag, Melina och Jimmy ätit kotletter och potatisgratäng till middag. Jag tog vanlig potatis istället eftersom vi åt potatisgratäng igår. Jag tycker det blir så ut tjatat att äta det flera dagar efter varandra.
Just nu sitter Jimmy och spelar Giutarr Hero och Julia leker precis vid hans fötter. Tokfian ;)
Ikväll blir det Liar Liar så det blir en tid framför tv:n ikväll igen :) Åh på tal om det, jag har blivit mycket bättre.. Istället för att låta tv:n stå på hela dagarna för att ha "sällskap" så har jag börjat ha radion igång istället och försöker leka med Julia till musiken istället. Hon tycker det är lite roligare, så nu slipper jag väl vara en sån där tråkig mamma. Men samtidigt så sitter hon (som tidigare sagt) som ett plåster på mig, så det är rätt skönt när hon leker för sig själv.

Nu bjuder jag även på en bild när Julia tycker det är roligt att pappa tar kort, sen ska jag ta och glo vidare på Facebook och snart leka lite med snuttfian innan hon ska sova för natten :)



S: Vad vill du att jag skriver då om jag uppdaterar för sällan? Det känns inte som att det är någon som bryr sig så mycket om vad jag skriver längre. För något år sedan hade jag fler kommentarer ändå så då visste jag ju att folk läste. Nu är det mer... dött.. :S

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0