16-03-2010

3.7 kg kvar, sen är jag nere på min vikt igen! Tur att det börjar bli vår så vi kan komma ut och röra påoss. Speciellt när Julia sover så bra i vagnen :)
Idag gick jag upp ganska skapligt och klädde på Julia och tog med hunden bort till Fröslunda för att hämta ut lite böcker som äntligen kommit. Det var riktigt skönt med en promenad på morgonen, det var bara synd att det blåste några isbjörnar :( När vi kom in igen så fick den sovande Jimmy ta en sovande Julia, så jag fick tid att diska undan och ta undan lite skit från gårdagen. Jag har till och med hunnit tvätta två maskiner tvätt och har en tredje igång nu. Det är riktigt skönt att vara hemma nu när det är rent, fräscht och mysigt hemma.
Och så slipper jag tänka så mycket på hur det ser ut om vardagarna då Jimmy slutar sina pappadagar idag. Imorgon blir jag och Julia ensamna hela dagen. Det ska bli intressant att se hur det kommer gå :)
Nu ska jag ta och plugga lite medans Julia ändå äter, så här kommer en bild bara på mitt mål :)



Skriv gärna din åsikt
Postat av: Petra

Men gumman, du är ju jätte fin!! Du har inte mycket mage alls. Det har bara gått 2 v. :) En annan som redan har lite hull på kroppen lär se ut som en FLODHÄST efter man fått barn ;) Kram

2010-03-16 @ 20:00:00
URL: http://www.metrobloggen.se/Petra016
Postat av: Emelie :)

Ja såklart måste jag komma ihåg att skriva till dig oxå när bebben kommer :) oj din mage är ju till sig själv igen nästan, hoppas det blir samma för mig, men min mage är så fruktansvärt stor nu så man undrar ju hur det ska kunna sjunka in igen :P Kraam <3

2010-03-17 @ 20:35:54
Postat av: Emelie :)

oj ja nästan allt försvann, men hur mycket gick du upp? jag tror magen kommer nog sjunka in ganska bra, men kilona kommer kanske va lite värre att bli av med :P men förhoppningsvis blir det en fin vår så jag kan gå ut och gå med vagnen mycket! :) jag hör av mig efter jag varit på spec mödravården, om inte bebben hunnit komma innan det :) Jens tror att den kommer i helgen, jag hoppas verkligen han har rätt på den känslan! =)

2010-03-18 @ 09:48:56

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0