14-03-2010

Jag förstår emellanåt inte vad folk menar med att det är svårt att hinna saker och ting när man har fått barn. Jimmy och Julia har legat och sovit nu på soffan i ca 2 timmar, och under den tiden har jag hunnit vika in tvätt, sätta igång en ny maskin, hänga upp tvätt, varit nere i källaren och flyttat omkring en massa så vi får mer plats, ställt in disk, plockat undan en massa och dammsugit. Just nu har vi det så rent och trevligt att det iprincip inte finns någonting att plocka med. Det enda som vi har att "städa" eller plocka runt i är Julias rum, men det är ingen panik med då hon ändå inte vill sova någon annanstans än mellan mig och Jimmy på en egen kudde.
Jag tänkte försöka skriva ihop lite skit i skolan som jag hamnade efter med nu med en vecka, det är lika bra att passa på medans dem ändå sover. Och känner jag Julia rätt så lär hon fortsätta sova i 2-3 timmar till.. Om inte Jimmy måste upp på toaletten eller dylikt. Sedan ska jag, om jag har turen på min sida, skriva ihop en förlossningsberättelse :)
Åh så kom jag på att Wallander börjar ju om en kvart. Plugga vs. Wallander eller bägge och samtidigt?! Frågan återstår. Jag tycker det var rätt skönt med bara radion på tillsammans med Jimmys snarkande och Julias gnyande.


På återseende!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: sandra

hihi jadu vänta tills lilla knyttet blir lite äldre får du se ;)

2010-03-15 @ 11:42:08
Postat av: Hege - Mamma till världens underbaraste Julia!

Hehe vænta du bara!;) Kolla om du kan skriva samma sak om 7 månader ungefær;)

2010-03-22 @ 01:38:32
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0