Torsdag 03-06-2010

God morgon.
Vilket härligt väder det verkar bli idag också, vad skönt. Igår blev det en riktig hetta helt plötsligt, gud vad härligt det är när sommaren kommer! :D Dock tycker jag synd om Julia :(

Vad har hänt annars dem senaste dagarna då?
Söndagen minns jag inte ^^,
Måndagen var Julia och jag tillsammans med Malin och Johannes och tränade sen tog vi det bara lugnt.
Tisdagen var vi bara hemma och var, jag kände att jag behövde bara ha en ensam dag typ.
Onsdagen var jag, Jimmy och Per (Jimmys pappa) ut och fiskade så Monica (Jimmys mor) fick ha barnpassning ett par timmar. Jag minns inte exakt när vi åkte ut (tror det blev omkring 18.00) men jag vet att så fort man satte ner pimpeln så nappade det, så när solen gick ner, tiden flög iväg, fiskarna började strunta i oss så förflyttade vi oss en sista gång. Vi kom till ett ställe där det var riktigt, riktigt fina abborrar. Det slutade iallafall med att vi rundade av kvällen vid 21.30 och började dela upp fiskarna. Vi kom upp i hela 101 st. abborrar och en gös. Dock blev det ganska många abborrar som kommer bli kattmat. Men vi fick några som vi kan ha till smörgås iallafall.

Idag blir Julia 3 månader, grattis älskling <3 ;)
Och idag är det träning och BVC som står på schemat. Först ska vi träffas i grupp och prata lite om våra barn, få tips och råd med mera. Idag är det även väga + mäta Julia och så ska hon få en hemsk vaccinationsspruta. Hoppas hon inte blir allt för dålig av den :(

Nej nu måste jag kila iväg och väcka henne om vi ska hinna bli klara till 9.30 för att möta Malin.



♥♥♥


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0