Söndag 11-07-2010

Jag blir så trött på mig själv. Det är så mycket jag vill säga men jag vet aldrig hur jag ska få ut dem i ord. När jag tänker hur jag ska skriva allting så låter det jätte bra, men när jag väl skriver ut det så blir det jätte rörigt.

Igår så tänkte Jimmy och jag att vi skulle gå ner till ICA och panta. Vi hade samlat ihop 5 papp påsar, så vi krånglar lite fint ut med vagnen och alla påsarna, men när vi väl kommer ner till ICA så var deras automat avstängd. En tjej som precis skulle gå ut från affären och skrattade i sympati till oss och sa "vad jobbigt!". Jag stod bara och svor och åmade mig! Jag hade ingen lust att gå hem med alla påsarna igen för att sedan ut och gå en promenad. Så Jimmy kom på den bilianta idén att gå ner till Coop Konsum Triangeln. Det är trots allt inte så långt från oss. Så vi gjorde det och när vi kom fram så hade vi turen med oss. Deras fungerade och var igång. Puh! Sicken tur att slippa gå hem med allting igen. Efter vi pantat så köpte vi varsin dricka och vandrade upp till Vilsta som en lagom promenad. Jimmy förlorade sin ena sko/sandal också, och den jäveln skyller på mig!! Jag hade ingenting med det att göra, för när jag lade under mina skor under vagnen så lade jag dem uppe på hans, och om det borde ha varit några skor som försvann så borde det varit mina. Men eftersom han verkar må bättre av att jag skulle tappat hans sko så får vi väl säga att det var så. Nedrans puckon som inte kan stå för vad dem själva gjort! ;) hihi.
Iallafall.. Efter Vilsta så gick vi ner till ICA igen och handlade till kvällsmaten. Det bjöds på tacos och det var riktigt, riktigt gott. Direkt efter maten (ingen av oss hann smälta´n) så blev det kubb med grannarna Sara och Klas. Vi hann spela några omgångar tills Sara tröttnade för att hon tyckte att hon blev uppäten. Men det var ändå riktigt roligt, som vanligt :) Resten av kvällen så myste bara Jimmy och jag framför tv:n, jag tror vi somnade runt 1 -halv 2. Tur att det är helg iallafall ;)

För några dagar sedan började det göra ont i mina vrister, men jag tänkte inte mer på det, jag trodde det bara var för träningen eller någonting. Idag har det fortfarande inte släppt. Jimmy misstänker att jag har benhinneinflamation, och jag säger inte emot. Vi får se vad VC säger imorgon. Jag måste ändå ringa dem då jag får konstiga utslag av myggbett (det blir som blåmärken, vare sig jag kliar eller inte..)

Idag har vi besökt mormor hela dagen. Jimmy & Roger var iväg och köpte en AC åt mormor så hon skulle få bättre luft inne.. När dem åkte hem med den så sa dem att det fanns ca 10 exemplar kvar, en och en halv timme senare (efter vi pratat lite hemma) så åkte dem iväg och skulle köpa en likadan. Men den var slut. Så dem fick ta en annan, dock var den lite dyrare, men för mig spelar det absolut ingen roll. Jag är glad att vi kan få det svalare i lägenheten iallafall, och på så vis kanske Julia också mår bättre och är gladare. Super skönt!
Runt 5-6 tiden eller så begav vi oss ut för att bada igen, Sara och Klas var självklart med denna gång med :) Dem är härligare att umgås med desto mer man lär känna dem. Och nu på kvällen blev det varma mackor till middag. Ingen av oss har något sug på att äta någonting speciellt.
Men nu ska vi ta och gosa ner oss i soffan framför tv:n igen. Först ska jag bara ringa Hannah och prata lite skit som vanligt ;)


Det ska bli 30 grader varmt imorgon. Vad tusan ska man klä på sig?! :|


Nu åt varma mackor och sedan mysa ner sig framför tv:n.

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0