Torsdag 29-07-2010

God morgon mina vänner!
Nu är det nästan full rulle igen. Jag håller på att planera dop åt lilla Julia och nog tusan är det rörigt, jag hade inte en aning om att det skulle bli så pass mycket att tänka på, göra med mera. Och sen var alla ska få plats. Vi tänkte efter på vilka vi skulle bjuda och det är runt 56 st inklusive oss tre då. Och kyrkans lokal var inte alls så billig heller men ändå skapligt med tanke på att det skulle bli så många. För 40 pers. skulle lokalen kosta 1200:- och för 60 pers. skulle lokalen kosta 1700:-, sen är det all fika och tillbehör som ska fixa. Tror dock inte att det kommer kosta mer än 3000:- men det återstår att se. Nu är iallafall planeringen igång. Tiden är inte bokad ännu men dem hade en tid 25 sept. och två den 2 okt. Jag pratade med Jimmy nyss om vad han tycker om vi ska vara hemma hos någon med hus eller om vi ska ta lokalen, han tyckte att vi skulle ta ett ordentligt prat om vilka vi verkligen vill ha med eller vilka vi bara känner att vi måste. Så nu har jag iallafall fått honom lite mer intresserad än vad han har varit tidigare av det *ler*
Imorgon efter Jimmy slutat jobba så åker vi tillbaka ut till Laxne igen. Vi får hoppas på bra väder för då kommer vi fortsätta måla huset, blir det regn så vet jag inte vad vi gör. Vi stannar nog men tanken var huset. Nåväl, det är lika roligt och skönt att vara där ute oavsett om man har sysselsättning eller om man bara är.
Nu måste jag återgå till Julia som ligger i babygymmet och leker. Dags att klä på henne kläder för hon kan inte skutta runt i pyjamas hela dagen. Sen är det dags att städa igen.

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0