Torsdag 29-07-2010

*fortsatt uppdatering från tidigare*
Sådär ja, nu är kyrkan och lokal bokad för dop. Vi lite tid att hinna planera mer och fixa mer inbjudningar och hela köret då det är 2 månader kvar tills dess.. Skönt att ha det fixat, nu är det bara till att hitta en dop klänning också. Så nästa vecka ska jag ner och kika lite och så ska jag gå förbi banken och se om jag kan öppna ett konto åt Julia så att hon kan ha pengar när hon blir vuxen. Eftersom en annans föräldrar gick och plockade av pengarna så vet jag hur det är, och jag tänker inte låta Julia få samma sak. Hon ska ändå få det bra den dagen hon flyttar hemifrån.
Nu piper hon och är hungrig så jag ska kila iväg och mata och klippa hennes naglar. See you later :P

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0