Torsdag 22-07-2010

Idag blev det absolut ingen träning för min del. Jag har ont i precis hela kroppen. Knäna värker både när jag sitter eller står, vänster handled är stel så det gör svinont att ta upp Julia eller när man ska få henne att stå. Det är inte min dag idag! :(

Men jag är ändå så glad! Nyss provade jag att ge Julia potatis, broccoli och ris pure, värmd naturligtvis. Och hon åt! Med glada nöjet, hon gapade själv när hon ville ha mer. Mitt hjärta. Innan så var jag trött coh frustrerad över att hon inte alls velat äta någonting och bara spottat ut det. Jag var så dum och tänkte att pure behöver man väl inte värma, eller?! Och så läste jag på denna burk, självfallet skulle man göra det och då åt hon. Åh det kändes mycket bättre. Eller... Så kan det vara för att hon satt i Jimmys knä nu istället för i sin egna stol så hon kanske kände att det var bättre. Nu blev det genast mycket svårare att gissa vilket det var utav de :S Så här såg hon i alla fall ut efter maten. Glad men ändå så himla trött.

(Ursäkta bildkvalitén, mobilkameran är inte så optimal i halvmörka rum.)




Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0