Söndag 18-07-2010

Igår blev det att bara vara en stund på eftermiddagen för att sedan vid fem tiden åka ut till Klas föräldrars hus i Lista. Dem var bortresta så det blev bara vi 4 med Julia och hundarna. Vi grillade och spelade kubb när man kände regnet var på väg mer och mer. Lagom när vi spelat klart sista kubb rundan och börjat packa ner det i väskan så känner man regnet kommer. Det var bara att göra iordning allting och ta in hundarna på altan istället. Så medans regnet öste ner så satt vi och käkade glass och fruktcoctail. Mums! Alla hade super trevligt och det var huvudsaken.

Hela dagen idag har Jimmy och jag bara varit inne, om man inte räknar svängen ner till ICA för att handla mjölk till frukosten. Och för drygt en timme sedan ringde min farbror (Conny), vi skulle setts i veckan men han hade visst fullt upp med mera och nu ringde han och kollade med farmor och farfar om dem är hemma kväll, så det blir en tripp till Hallstahammar, så fort Julia vaknar. Hon har sovit i två ½ timme nu så hon bör vakna vilken sekund som helst, vi har till och med öppnat dörren till hennes rum och hon vaknar ändå inte.

När man vill att hon ska sova, då vill hon vara vaken och vise versa. När man vill att hon ska vakna så sover hon. Vad tusan ska man ta sig till då :S

Nej nu ska jag försöka sysselsätta mig med någonting i väntan på att Julia ska vakna.. Vilket hon verkade göra i studens skrivande..



Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0