Onsdag 07-07-2010

Idag kom det ett paket på posten. Det fick verkligen fort med tanke på att jag beställde dem igår kl 14. Klockan halv sju fick jag sms om att det var inlämnat på posten. Och vid lunch idag fick jag sms om att jag kunde hämta det. Det tog inte ens 24 timmar och det är riktigt bra! Plus att jag är nöjd med vad som var i. Dels var det en t-shirt åt Jimmy och ett linne till mig. Det enda som jag blev lite små besviken på var att den var lite stor i halsen (runt nacken). Annars så satt det perfekt. Den går ner över rumpan så jag kan ha leggings under. Det bästa är att det är våran stil. Det är Carlings stil och jag har nu hittat min nya affär. Dock är dem lite dyra. Mitt linne kostade 398:- och detsamma gjorde Jimmys T-shirt. Men vill man ha någonting snyggt och skönt så får man beskosta det då. Jag är ändå hel nöjd! Den är sval trots att den är svart. Jag hoppas inte mönstret lossnar när jag tvättar den bara. Det ska bli intressant och se hur den sitter på Jimmy sen också.


Klicka på bilderna för att se större.


Så fort mannen har slutat arbeta (nu) så kommer han hem och byter om för att åka och träna med sin kusin. Sen när han kommer hem runt 6 tiden så får vi se om han följer med mig, Sara och Klas och badar. Gör han inte det får han vara hemma med Julia, annars får hon följa med oss :)
Så nu ska jag ta och ställa in disken som har torkat, sen ska jag fortsätta titta på min serie (Parenthood). Jag är lite små besviken på att oavsett vilken serie jag än tittar på så tar dem slut så fort. Antingen kommer det inte fler avsnitt eller så är det säsongsuppehåll. Det är så tröttsamt. På 3 dagar nu har jag kollat på 13 avsnitt av Parenthood, och det är hela säsong 1. När kommer tvåan? Kommer det ens en tvåa?
Nu hör jag Jimmy i trappen så nu ska jag kila vidare. Ha en bra dag i solen allesammans.



Skriv gärna din åsikt
Postat av: Tina

Hej!



Snyggt linne och t-shirt =) För att inte förstöra märket så vänd de ut och in när du tvättar dem. Det ska fungera.



Hade bra

2010-07-07 @ 23:52:20
Postat av: Nanette

Hej!

Snygga kläder =D



Ang dopet, så vet jag inte om det går att göra enkelt ^^

Blev hur många inbjudningar som helst, och så har vi valt musik sen är allt annat kvar att göra =P

Tur man får hjälp af Freddes Gammelfarmor, det är hon som fixat med lokal och allt sånt, så skulle hon hjälpa till att baka lite också! =)



Ang. Ersättningen så använder vi Semp pga att det är det de rekommenderar på BB och även den ersättning de ger förtidig födda är samma som babysemp och BB har bara Babysemp 1.

Vet att det är vanligare med förstoppning med NAN och sen är det nästan 1 % mer kolhydrater i NAN så han får köra på Babysemp om inget annat inträffar =)



Ha det så bra i sommarvärmen!

2010-07-08 @ 11:30:47
URL: http://nanetteochlitetill.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0