Måndag 26-07-2010

Jisses vad jag är trött! Jag trodde det var Julia som vaknade nu på morgon kvisten, men icke. Det var bara baby vakten som säger till att batteriet är lite halvtaskigt. Suck! Jag skulle egentligen vilja/kunna gå och lägga mig igen, men det känns så onödigt. Julia kommer ändå vakna ganska snart.
Och detta jäkla väder gör inte heller mycket till att man känner sig piggare. Jag får jätte ont i huvudet när det regnar och så blir jag bara så att jag vill sova, mycket!
Nej, jag orkar inte sitta kvar här längre. Uppdatering om helgen kommer senare. Jag ska ta och natta kudden ett tag till och se om jag kan få kramas med den åtminståne en timme till.



Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0