Måndag 05-07-2010

Shit, vi är redan inne i Juli nu. Usch vad deprimerande tanke, det är mindre än ett halvår kvar till julafton nu :(

Mycket har gjorts de senaste dagarna. Jimmy och jag har börjat umgås väldigt mycket med grannarna Sara och Klas (kanske nämnt tidigare..), vi har åkt och badat nästan varje dag nu. Och det är så skönt i vattnet. Vi får se hur vädret blir om det blir en tur iväg idag igen. Igår badade faktiskt även Julia. Och hon sa inte ett ljud. Hon verkade gilla att man badade henne upp till revbenen, då kom det en lite häftigare inandning och en obehagsmin. Inget mer med det, fram tills man kom upp till axlarna. Det var mindre populärt. Men huvudsaken är att hon fick svalka sig, hon är nästan varmare än vad en själv är i denna värme.

Jag somnade runt 1 tiden inatt, och Julia vaknade nu 4.45. Just nu är hon 05.37 så med ca 3 timmars sömn i natt så ville knappt ögonen öppna sig när man skulle mata henne. Och just nu känns det som att jag verkligen vill krama kudden ett tag till, men samtidigt så känns det så onödigt eftersom jag ändå ska upp kl 8. Det blir bara 2 timmar till nu. Visst är det bättre än ingenting, men kommer det förstöra dagen helt om jag somnar om? Eller om jag håller mig vaken?

Jag undrar vad det blir för väder, solen är på väg upp, inte lika mycket sol som tidigare dagar och mer moln på himlen. Det var 17 grader i "skuggan" när kl. var 5, kommer stekande hettan att fortsätta? Vad tusan ska man ha på sig nu för tiden? Allt är för varmt :S

Nej ni, jag ska nog ta och fortsätta kolla på min serie (Parenthood) och äta lite frukost. Det enda inplanerade idag är träning kl 11.


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0