Fredag 30-07-2010

Jag har åkt på världens sträckning i nacken. Det gör svin ont när jag rör huvudet, när jag lutar det bakåt eller åt höger. Det tråkiga på det hela är att det känns som att det börjar komma på vänster sida också. Jag kommer få böna och be Jimmy massera mig ikväll. Annars kanske Lotta eller någon kan de som är bra på't.
Jimmy slutar om 20 minuter och då är det bara till att packa in väskor och vagn i bilen och åka bort till Laxne igen. Vi hoppas på bra väder så att det faktiskt går att måla klart huset också.
Sen på söndag morgon kommer vi få åka skapligt tidigt för att åka till Kjula till Linda och Johan som ska döpa Oskar. Direkt efter det så åker vi tillbaka till Laxne igen. Mycket fram och tillbaka men det får man stå ut med ibland. Det är tur att det inte är mer än 5-6 mil att åka.
Hannah och jag var nere på stan idag så nu har jag köpt band och så har jag köpt kartongpapper så jag kan göra ett så att säga "fodral" till inbjudningarna för Julias dop. Men jag är inte säker på om jag ska skriva det på datorn eller för hand?! Vad tror ni blir bäst? Det är trots allt upp mot 18 inbjudningar, så det är ganska många att skriva för hand i så fall, men det blir ju mer personligt om man gör så :S Jag är osäker.
Nu kom Hannah upp så jag ska vara social.

Skriv gärna din åsikt
Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

rösta på mig till veckans blogg och få en av mig länking! !

:) § kram / feliciaaulen.blogg.se :)



du röstar här :

http://jennyhammarstrom.blogg.se/2010/july/finalisterna.html?_tmp=b1f8606d7de6bea4ed626f1f30d443c568e45971

2010-07-31 @ 03:11:08
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0