Fredag 16-07-2010

Äntligen fredag!
Igår var det träning som vanligt med Malin. Dock orkade vi inte alls så länge så för min del blev det ca 35 minuter på löpbandet och sedan 5-6 drag med 14 kg på benpressen (man ligger och böjer benen upp mot rumpan..)
Den här värmen tar kål på en. Förvisso ska man vara glad att det är varmt och inte gnälla, så mycket som man har gnällt innan den kom till oss. Igår kväll regnade det till och med lite grann och det blev en riktigt skön, fräsh luft.

Idag tänkte jag knalla bort till Jimmys jobb så vi är där runt 15. Så det blir nog till att gå redan vid 14 tiden eftersom jag måste gå ända bort till Mått Johanssons väg (Langes Gummiverkstad..) Men innan jag vet om jag verkligen kan göra det så skulle Jimmy ringa runt lunch och tala om ifall de har mycket att göra eller inte :)
Sen ska jag slita med honom till Barnens Hus. Julia behöver nya nappar då de andra har blivit gamla.
Gud vad jag svamlar en massa strunt.
Det fick iallafall bli en mini uppdatering bara för att det nästan är en vecka sedan jag uppdaterade.

Några tips på helgsysselsättning? (Vädret säger regn på lördag...)


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0