Fredag 09-07-2010

I dagens läge kan jag i princip inte koncentrera mig på någonting. Jag sjunker bara längre och längre ner. Jag måste hitta på någonting för att inte tänka på vad som kunde ha hänt. Nu blev det bättre för tillfället, men nästa gång kan vara den gången. Jag skulle inte klara av det. Det var riktigt tur att jag pratade med Hannah som gav mig rätt förslag så jag visste var du var. Och det är jätte skönt att syster yster med pojkvän kom till dig samt min morbror. Det fungerar inte att du inte säger till. Nu har jag talat om läget för dig och jag hoppas du ringer mig nästa gång eller ber dem att ringa mig. Jag klarar inte av att förlora dig
Sen att veta att dem ville öppna halsen och sätta i rör så du får luft, men att du inte gick med på det. Jag förstår dig men samtidigt håller jag inte med dig. Jag skulle inte heller vilja sätta in det om jag visste att jag inte skulle kunna prata igen. Men samtidigt så är det kanske till det bättre att sätta in det och ha det hjälpmedlet och kunna spara på din tid. Som du visste hur rädd jag blev innan jag ringde runt och fick veta vart du var. Jag ringde och väckte Jimmys mamma som blev "tvingad" hit som barnvakt så jag kunde få komma hem till dig och se att du mådde bra och bara få träffa dig igen. Hädanefter kommer jag ringa dig varje dag samma tid och se så att du mår bra! Det händer för ofta nu och jag klarar inte av att du mår så här och är själv. Du ska känna att du inte är själv, vi bryr oss. Iallafall två av dina barnbarn, Jimmy, ett av dina barn, ditt barnbarns barn och säkerligen fler därtill. Men det var oss jag kom på som var närmast dig och som bryr oss massor och du är mer än precis allting för oss. Jag älskar dig mormor, nu och alltid

Julias gammel-mormor och Julia (1 månad)

(klicka för större!)

Nu är det dags att tvätta och diska för att tänka på annat.


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0