09-02-2010

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera trots att många har velat att jag ska ha gjort det ett bra tag nu. Så här kommer ett.

Jag fick lov att gå själv till MVC idag då Jimmy inte kunde komma med eftersom hans chef är på budgetmöte och hans kusin hittar inte så mycket på den delen av arbetet. Han är mest van vid personbilar, så att komma till ett ställe med lastbilar och traktorer med mera så kan man förstå att han inte vet var allting är osv. Och tyvärr hinner inte ens Jimmy hem på lunchen för att ta ut hunden så jag får palla mitt arsle och göra det omgående.
Iallafall, för att komma tillbaka till vad jag ville säga.. :) ..Det gick bra idag med på MVC, vi fick kolla på en film om ammning och hur livet är/blir efter förlossningen. Sedan hade jag väldigt högt blodtryck så jag ska tillbaka på fredag och få mäta igen. Plus att jag hade äggvita i urinen så jag måste göra ett nytt sådant då också. Är inte blodtrycket bra då så kommer jag få bli skickad till läkaren och få blodtryckssänkande medicin. BM trodde att jag kan ha fått havandeskapsförgiftning. :(
Så här ser iallafall allting ut just nu så det är en skillnad idag.


(tryck för större)

Nu är det heller inte så lång tid kvar. Igår var det precis 4 veckor kvar. Idag är det 27 dagar kvar :) *längtar*
Jag skulle ha gått med Hannah och Timmy på stan nu vid 12, men det får jag inte. Jimmy har satt "utegångsförbud" på mig för att BM sa att jag etc. inte får springa omkring på IKEA utan att jag ska ta det lugnt hemma. Vad kan hända om jag inte gör det? Kan det bli mycket värre om jag inte ligger hemma och jäser? :/

Ne jag har inget mer att säga nu. Jag ska ta ut hunden på en sväng, sen tänkte jag lägga mig i sängen med lite tunnbrödsmackor och ett glas kall protein oboy.


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Sofia

Hej... Får verkligen hoppas att det inte är havandeskapsförgiftning du har fått... Lyssna på Jimmy och ta det lugnt nu! :)



Sofia från BMgruppen :P

2010-02-09 @ 21:02:50
URL: http://sophjohansson.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0