Måndag 30-08-2010

Nu var det måndag igen. Vad tiden går fort, om bara 4 dagar så blir min lilla skitunge 6 månader (!). REDAN! Det är nästan för mycket på för kort tid. Men samtidigt blir hon bara sötare och så blir det roligare nu när hon är med lite också än tidigare. Jag älskar henne lika mycket för det <3
Idag händer inte mycket alls. Hannah + Melina, jag och Julia tänkte kila ner till badhuset och ta ett dop iallafall. Det ska bli roligt att se hur Julia reagerar på det.
Det är dock ingen höjdar värme ute så Julia kommer redan få börja med sina fleece overaller. Det är bara 11 grader här hemma (ute alltså).
Nu känns det som att jag inte alls har något vettigt att säga som vanligt så jag återgår till att rensa undan sommarkläder ner till källaren och hänga lite tvätt.
Min älskade lilla fis (16-08-2010)

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0