Måndag 26-04-2010

Åh, jag älskar verkligen att sitta och lyssna på Julia när hon pratar. Ibland när jag härmar henne så är det som att vi pratar, hon svarar och gör olika grimaser. Just nu sitter hon i soffan med en filt över sig och pratar. Hon tittar till och med på TV:n :)
Julia har även blivit jätte duktig om nätterna, hon sover hela natten. Hon äter sista gången omkring 11 och sover fram till mellan 6 och 8 på morgonen. Det är jätte skönt, men hon har lite svårt att komma till ro innan hon somnar. Hon ligger gärna och sprattlar som en fisk och gnäller och gråter om vartannat. Hon har även fasonen fortfarande att hon inte vill sova på rygg. Helst på sidan eller magen och verkligen bredvid Jimmy. Det är mysigt, men jag är inte så förtjust i det. Tänk om man drömmer någonting och råkar slå till henne eller någonting..?! Nej, det tänker då inte jag göra.
Nu på morgonen så har vi lekt titt ut under filten och hon tyckte det var jätte roligt. Så nu ska jag ta och sätta på henne kläder så ska vi gå till affären :)

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0