Torsdag 22-04-2010

Dagen börjar ju inte så bra. Julia väckte mig kl 6 imorse och var hungrig. Och när hon nästan precis somnat som hårdast så frågar Hannah om jag ville följa med henne och lämna Melina på dagis. Så vi klädde på oss och drog iväg. Sen var det bara raka vägen hem igen. Julia sov tills för 10 minuter sen och ville ha mat. Nu är hon snorig så hon kan inte somna om även om hon är jätte jätte trött. Min lilla tjej <3
Idag ska vi upp till mormor. Jag ska se om jag kan låna henns symaskin till lite kläder. Och sedan ska vi hämta hem lite också. Sen ska vi fortsätta med städningen här hemma. Eftersom det inte finns något bättre att göra när det är sådant skitväder ute. Det är finstädning från golv till tak och rensning av allt som vi äger och har. Det ska bli skönt att få ordning på alla papper. Förvisso har jag redan koll på allt men jag vill ändå lägga det rätt ändå. Konstigt nog så har jag typ blivit pedant och perfektionist sen Julia kom. Allting ska till sin plats DIREKT! Jag vet inte om det kanske är för att jag går hemma om dagarna med det och då vill jag ha ordning och reda så jag slipper se allting och leva med allt?! :S

Nej usch. Nu har jag gjort om min header igen och den blev jag välldans nöjd med denna gång. Nu ska jag fortsätta spela Patiensduell med Nyskogh på msn.

♥♥♥♥

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0