Tisdag 20-04-2010

Jag vet att åter igen var det ett tag sedan som jag skrev någon rad här. Jag har inte alls haft någon motivation till det då det varit väldigt mycket runt omkring mig och Julia. Men det kommer bli bättre med tiden. På något vänster och vis så kommer det bli det.
Det är tyvärr någonting som jag måste intala mig själv just nu. Allting är bara för jobbigt just nu. Jag vill inte skriva allting här för jag anser att alla har inte med det att göra då det är oönskat folk som läser här lite då och då. Förvisso skiter jag i dem då dem inte har något i mitt liv att göra, men dem behöver inte veta allting i minsta detalj. Dem närmaste runt omkring mig vet och finns där, det är det viktigaste för oss just nu!

Idag var vi med i Eskilstuna Kuriren iallafall :) YAY! Bara 3 veckor senare efter vi var och tog kortet. Nu ska vi bara vänta på att han ska redigera bort hennes kräkfläck på klänningen och så ska vi få bilderna i handen också. Woho! Längtar tills jag kan sätta dem på mitt nattduksbord och titta på varje morgon och varje kväll. Vi ska nämligen skicka över bilder till ett minneskort eller ett USB minne och skriva ut dem så det blir riktiga kort i affären. Jag vill överrösas med tusentals bilder på min vackra och underbara lilla tös.

Nu håller Julia på och skriker som en idiot och Jimmy har dragit till Hannah. Jag färgar håret så jag kan inte ta upp henne. Det blir till att stå vid sängen och nynna henne lugn, som fungerar i 2 minuter.. Dock bättre än ingenting.



Johanna Andersson och Jimmy Nordström, Eskilstuna, fick en flicka 3 mars. Hon vägde 3 420 gram, var 49 centimeter och heter Julia.


♥♥♥♥

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0