05-09-09

Klockan tickar på.. Den är redan 11.00 och jag sitter fortfarande i morgonrocken och lyssnar på Jimmys andetag mellan det att han är vaken och mellan han somnar. Rebecka ligger ute i soffan och sover, katten dampar omkring på ett kvitto på golvet och hunden har hamnat i vardagsrummet och ligger antagligen där och sover.
Jag önskar att jag kunde få sova vidare men det vill jag inte göra nu, jag ska jobba hela dagen. Ända från halv ett till kvart över nio ikväll. Plus att jag är själv då också. Jag har bara Daniel till halv två. Gårdagen arbetade jag bara fem timmar och jag tyckte att det gick segt, jag vill inte ens veta hur segt denna dag kommer gå då. Förhoppningsvis så kommer den att gå fort, jag orkar inte stå där för länge när jag inte mår bra heller. Men sånt är livet ibland, ibland så måste man offra sig lite : )
Usch, nu är klockan 11.05 och jag ska ta och göra iordning lite frukost om jag kan hitta någon. Snart är det dags för jobb igen.
Sen ska jag även flytta in hos någon kompis tills Jimmy kan börja se allvaret i att han inte kan gå och strunta i allt utan bara låta det ligga. Kan man inte ta hand om en sak, hur ska man då kunna ta hand om en annan?


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Yuki

"Kan man inte ta hand om en sak, hur ska man då kunna ta hand om en annan? " Det håller jag med om.



Oja, vad är det för ras på din katt? :)

2009-09-05 @ 19:14:03
URL: http://idakonig.blogspot.com/
Postat av: Yuki.

Oh okej.. :) Själv så skulle jag vilja ha siames/bondkatt. :) har växt upp med katter så.. ^^

2009-09-06 @ 01:59:57
Postat av: Melinda

Va glad över att du har ett jobb att gå till överhuvudtaget ;)

2009-09-06 @ 18:00:52
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0