27-11-09

Oj oj vad dagarna flyger iväg. Mycket julklappshandel att tänka på nu också, som tur är så är nästan allting klart. Det är bara till min kusin kvar att hitta någonting bra. Sen har jag fått en julklapp av mormor redan. En babysitter med Nalle Puh, Tiger och Nasse gosedjur hängades. Den är perfekt, det är en sådan som man kan välja sittandes eller liggandes och så är det som "bär"hantag på sidorna om man ska flytta den m.m.
Annars händer det mycket men det känns som att det är inget som är vettigt att skriva ut. Jag fick en julklapp i förskott av Jimmy idag och han fick en av mig i.. förrgår tror jag det var ; ) Och eftersom han märker hur nyfiken jag är när någon säger att dem har någonting till mig i present eller julklapp, utan att tala om vad det är för användningsområde eller ska jag säga.. "Bra-att-ha-område".. Det enda han säger är att jag kommer bli super överlycklig och att den kommer vara dyr, så jag får inte handla av mina pengar, för dem kan vi behöva i slutet av månaden då.. Hmm.. Det vill säga den är dyr.. Men vad tusan kan det vara? Han ler bara var gång.. Någon som kan ha en aning? Det är inget som kommer ha med barnet att göra. Utan det är endast jag som kommer ha användning för det. Vad fasiken kan det vara då?! :S *klia huvud*.
Jag kommer grubbla på det ända till jul nu ju. : /  Och grannen har börjat julpynta lite smått och stan har satt upp krimskrams. Usch vad jag hatar julen!! Det är bara kallt och trist och folk är överallt och ingenstans.
Imorgon ska vi iallafall åka och hämta babysittern, den låg ute på blocket och fanns en liten promenad härifrån, sen på kvällen så ska vi på födelsedagsfest då det är två stycken som fyllt/fyller. Och på söndag ska vi fira Robin, Jimmys lillebror, som fyllde år igår.

Jag längtar tills nästa helg <3 ; )

Nej, nu ska jag ta och gå ner till grannen som har det ungefär lika tråkigt som jag. Våra pojkar sitter nämligen här uppe och bara spelar, spelar och spelar, dricker lite alkoholhaltiga drycker och spelar lite mer..


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0