12-11-09

Ikväll så har Micke varit här och spelat något bilspel med Jimmy så jag har försökt fördriva min tid genom att sitta vid datorn och kolla på super söta baby kläder, någonting till julmiddagen vi ska på tillsammans med Jimmys jobb i början av December. Jag var så snäll ikväll så jag lagade faktiskt mat åt dem utan att dem hade sagt att dem ville ha. Jimmy blev lite små chockad och frågade mig till och med hur det kom sig att jag ställde mig och gjorde den. Vi har nämligen varit i gamla lägenheten och hämtat lite mer mat idag och då packade Jimmy med Romana soppan, och det var bara tur det för jag har varit jätte sugen på den hur många dagar som helst nu : )
Och nu har även mina sug kommit, men om det är någonting som kommer stanna eller någonting som bara är en tillfällighet är lite svårare att svara på. Jag är nämligen super sugen på Kit-Kat. Jag vet dock att jag kommer bli jätte finnig efter dem eftersom det är choklad, och choklad är som gift på min hud. Finnarna kommer på en gång (alltså bara över en natt).

Under mitt "tidsfördriv" här vid datorn har jag märkt att Ellos fungerar för mer än ett endamål, det fungerar med att fördriva tid och genom att hitta saker man vill haaa!! Hela tiden.. Och som tur är så sa Jimmy att det var okej att jag fick köpa några barnkläder och någonting till julmiddagen då. Det enda som gjorde det så svårt var att jag har ingen aning om hur stor mage jag kommer ha om 3-4 veckor. Så det fick bli ett tubtop-linne som är lite pösigare.
Detta är iallafall sakerna som jag hittade : )

1. Body 2pack strl. 62 och en storlek i 56
2. Body 3pack strl. 62 (Har dessa i svart/vit i stlr 56 som jag tänkte ta med upp till BB)
3. Panda pyjamas 3pack strl. 68
4. Byxor 2pack strl. 62
5. Sparkdräkt strl. 62
6. Och min tubtop till julmiddagen.




Nej nu ska jag ta och kolla på Björnbröder 2 på svenska innan killarna tröttnar för mycket på att spela. Imorgon blir det att kolla på bägge igen fast på engelska : ) (Egentligen tycker jag att den engelska versionen är bättre men låtarna är bra på svenska).



Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

Vilka fina kläder!

2009-11-16 @ 23:11:36
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0