09-11-09

Nu har vi äntligen börjat få lite ordning i lägenheten. Vi började flytta över lite små saker i måndags men i fredags satte det gång. Stackars grannar som får hjälpa oss hela tiden med det ena och det andra. Möbler har iallafall kommit på sin plats (förutom sängen) och några kökssaker är i sin ordning. Även fast nästan hela lägenheten till fullo så känns det som att det är tusen bitar kvar av tårtan.
Ni får ursäkta om jag inte uppdaterar så ofta men jag har ingen större lust med det just nu mitt i all packning och uppackning. Bilder kommer iallafall komma upp när vi har hela lägenheten färdig.

*idétorka...*

Sängen lockar mig enormt nu och jag tror jag kommer lyssna på den. Jag vet ett litet liv som blir gladare då och det är alltid lika mysigt (eller ja.. Ibland jobbigt) när man känner kraftigare rörelser när man lägger sig eller när man vaknar.



Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0