02-11-09

Det är sjukt vad tiden går fort. Vi är redan inne i november nu. Usch, det kommer bara säga swich så är det december. Men det är bra, desto snabbare tiden går, desto snabbare får vi våran dotter : )

Idag var det rättegång, och som tur var så gick den rätt så fort. Tog knappt en timme lite drygt. Vi hann lagom komma hem och glo på tv en stund, halvsovandes bägge två, så ringde Kommunfastigheter och sa att vi kunde få komma och hämta nycklarna till lägenheten. Självklart åkte vi med en gång och dem blev förvånade att vi kom så fort. Det är ju självklart, man vill ju ha nycklarna så man kan få flytta över massa kartonger med smått, börja lite här och plocka lite där. Det blev inte mycket kört idag, spjälsängen, bokhyllan, böcker och Jimmys priser från skytten en gång i tiden.
Sen fick Hannah två bokhyllor av mig som hon ville ha i Melinas rum, vi kommer ändå inte få någon plats med dem i den där planlösningen och om dem ändå ska slängas så kan lika gärna Hannah ta dem : )

Imorgon är det arbetsförmedlingen som gäller. Och kl. 17 har jag personalmöte. Och någonstans där emellan eller innan amf så ska Hannah och jag åka ut till parken zoo (röda korset) och kolla på saker. Dem hade tydligen massor som var vettigt, men ändå rörigt : /

Nåväl, det var allt för mig. Nu ska jag röra mig bort till soffan och kolla på Without a trace med katten.


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0