20-05-09

Det är bäst för dig att du inte hör av dig igen. Hur kan du ens ha mage att gå runt och säga så där? Att du ens kan kläcka ur dig det. Vi trodde på dig, vi tyckte om dig. Vi ville umgås med dig mer och vara som kusiner och kompisar. Men du svek oss. Du svek Jimmy för sista gången och jag vill inte ens höra ett ord från dig längre. Det där är inte acceptabelt. Din stil, ditt sätt, allt med dig stör bara mig så fruktansvärt just nu. Du vill alltid bara vara värst, "störst, bäst och vackrast", är det det du försöker leva upp till? Då kan jag tala om för dig att du verkligen misslyckas. Jag är så jävla trött på dig. Du tyckte att vi skulle passa bra tillsammans. Du tyckte att vi var så lika. Och du parade ihop oss och vi blev seriösa för att vi upptäckte allt mer och mer och vi vågade öppna oss för varandra. Är du avundsjuk för det eller vad i helvete är det frågan om? Bara för att du springer och leker runt med alla tjejer och är total arrogant så ska väl inte det behöva gå ut över oss, eller hur? Vi som trodde du var glad för oss, du sa iallafall det, du visade det. Tills nu. DU ska bara ha jävligt klart för dig att jag bestämmer inte ett enda jävla skit över Jimmy om vad han ska / får göra och inte får göra. Han gör vad fan han vill, så länge han inte flörtar med andra / otrogen / ger ut sitt nummer till andra tjejer han inte känner. Och jag, jag ligger under precis samma villkor. Vill inte Jimmy gå på en innebandyträning, då gör inte han det, jag tvingar inte honom till någonting. Och kom inte och säg att Jimmy är en toffel för att han inte vill komma dit längre, han tycker bara inte att det är roligt att hålla på längre.
Jag kan lova dig att du kommer inte få se mig snäll mot dig igen, inte efter den där urkläckningen. That's it !
Jag är så förbannad på dig, irriterad, illamående av dig så det finns inte ens ord att beskriva. Men en sak ska du ha klart för dig, ska du bli vän med någon av oss igen, då kan du ge dig fan på att du får klätta över många hinder för det. Det ska du ha jävligt klart för dig. Det där var det jävligaste jag har varit med om, och ni är kusiner? Är det så man behandlar sina kusiner? Är det så man behandlar sina vänner? Sina kusin-partners? Sin familj över huvudtaget? Nu är jag fan riktigt trött på dig och jag vill inte se eller höra ett enda jävla skit från dig igen på ett jävla bra tag. Mitt förtroende sjönk jävligt mycket ska du veta. Nu är jag trött på dig!!!
Och nu tänker inte jag lägga mer energi på dig, nu har jag fått skriva av mig lite grann i alla fall

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Anonym

Oj...men vad har hänt? Du verkar väldigt arg!;P

2009-05-20 @ 20:49:28
URL: http://mosmela.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Men snygg ar han, hahahahahahahaha!

2009-05-31 @ 11:20:03

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0