14-05-09

Gud vad skönt det har varit. Jag har varit ledig hela veckan. Vad skönt det är att kunna få vila upp sig lite då och då. Så nästa gång det är dags att jobba (fredag kväll) så är jag pigg (går att diskutera förvisso) och utvilad (ja, om man inte vänt så mycket på dygnen som jag gjort nu under veckan). Det ska bli så skönt. Chefen har även satt in så vi är två stycken mellan 9 och 12 på fredagar och lördagskvällar! WOHO! Sen när fredagskvällen är avklarad så ska Jimmy och jag på crusing i Köping och jag är ledig ända tills på tisdag igen. Sen börjar det hårda tuffa livet, Tisdag, Onsdag och Söndag. Suck!
Sen fick jag se att mitt anställningsbevis är tidsbegränsat. Jag har bara "vid behov" (rullande schema) tills 2010-03-26. HALLÅ! Är det meningen att jag ska börja sätta mig och leta efter ett nytt jobb nu eller? Ett som är fast iallafall? FY FAN vad jag blir sur på sånt skit. Jimmy och jag satt och diskutera det där lite grann, fast vi kom bara fram till att det är lika bra att prata med chefen direkt, än att trixa med annat som olika dialoger med mera.
Nej nu ska jag fortsätta vara lite spelnörd (Call Of Duty 4 ; )) Först ska jag bara föna huvudet så jag inte blir sjuk och sen ta ut hunden på en lång sväng med inlinesen : )

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0