11-05-09

Japp! Då är man ett år närmare pensionen nu då! Hela 21 år. Trodde inte jag skulle få så många grattis som jag fått än så länge : D
Jag har fått en jätte fin sång av Jimmys syster Martina och hennes son Linus. Jag blev verkligen tårögd av den. Det är första gången någon spelar in en grattis sång och skickar till mig. *glad*
Och snart är Jonny, Petra, Louise, Sofie och Erik på väg hit för att fira mig och senare så ska vi till Jimmys mor då hennes karl fyller idag han med. Vi skulle vara där vid 7 halv 8, men det lär nog bli vid 8 halv 9 istället. Man vet aldrig hur länge Jonny och Petra är här. (Jonny är min kusin, Petra är hans fru och dem andra 3 är deras barn, Lousie och Sofie är tvillinar på snart 4 år (4:e November) och Erik fyller 1 år den 28 Maj).
Sen har jag varit över till Robin idag och hälsat på. Han var snäll och till och med bjöd mig på fika! Tack gubben och tack för alla 3 gratulationerna : ) <3
Hmm, om man skulle ta och sätta igång kaffet och slänga iväg ett sms till Petra om när dem kommer : ) Och så är Rebecka på väg hit en snabbis. *yay*
Nej, det var allt för mig denna dag (antagligen).

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

Grattis ännu en gång :)

2009-05-11 @ 18:24:11
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Evelina

Grattis i efterskott gumman <3

2009-05-13 @ 19:31:53
URL: http://robinsevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0