16-06-09

Jaha, då var det redan mitten på denna månad. Det säger verkligen bara *poff* så är det vinter snart igen. Usch, jag vill inte ha vinter.. igen.. men vad ska man göra? Flytta utomlands? ; )
Och på tal om flytta. Jimmy och jag ska flytta. Vi letar för fullt. Dock vet vi inte om vi ska flytta någonstans i staden fortfarande eller om vi ska flytta till en annan stad. Mest så lutar det åt en annan stad faktiskt. Någon som vet någon bra stad? Trivsam med mera? Nåväl, vi får se vad som händer och fötter. Vi är bara trött på Eskilstuna och dess tillbehör.

Och för att få skriva av mig;
SLUTA! Kom inte och säg att vi ska höra av oss om vi vill göra någonting med någon av er längre. Vi är trötta på att höra av oss. För det finns ingen mening. Det känns som att det bara vi som hör av oss. Ni säger att ni vill göra saker med oss, att vi ska höra av oss med mera. Men vad finns det för jävla mening med det när ni aldrig kan? Ingen av er.. Kan aldrig. Inte undra på att man bara glider längre och längre ifrån varandra. Vi är så trötta på er, så vi tänker faktiskt inte ens höra av oss längre. Bollen ligger i era händer nu. Vill ni umgås med oss så hör av er, i tid och inte sista sekunden.

Nixpix, nu är klockan 15.19 så nu ska jag ta och dricka någonting och sedan ska jag börja knalla ner till jobbet, dags för kvällspasset idag och imorgon. Så det blir nog ingen uppdatering imorgon (sannerligen inte). Sen är det torsdag snart.. ; ) Man kan inte längta mer : D

"Säg att det är regn som faller från din kind, som torkar i en vind"



Skriv gärna din åsikt
Postat av: Malin

flytta till Halmstad! det e faktiskt en trevlig stad:) å nära till naturen å sånt;) vill ni bo i lägenhet eller hus?

2009-06-17 @ 14:04:31
URL: http://nogg.se/pappasflickamalinw
Postat av: Michaela

Jag har ett jättebra förslag...SMÅLAND såklart ;) Fin natur och allt...dessutom bor ju jag här ;) hihi. Puss älskling

2009-06-17 @ 22:12:33
URL: http://mosmela.blogspot.com
Postat av: Becka

HALLA, hur gick det med ringarna? LAGG UPP BILD :D Alskar dig!

2009-06-22 @ 16:22:07

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0