12-06-09

Jaha, då var det fredag.. Igen. Och så var det jobb ikväll igen. Fast det ska ändå bli rätt skönt, jag har varit ledig ända sen i söndags så nu behöver jag sysselsätta mig med någonting igen. Och som tur är så kommer en kollega kl 9 fram till 12 och hjälper till lite. (Man vet aldrig när folket kommer, och oftast så är det kvart i tolv-tio i tolv.)
Imorgon ska jag även träffa Robin en stund,  uppe på hundklubben vid Viptorp. Då ska han få träffa våran nya lilla ögonsten, Noice. (Och ja, Curre är fortfarande vår ögonsten).

Jimmys jobb har "öppet hus" idag, så han kommer jobba över ända till kl. 18.00 och sen skulle han komma förbi mitt jobb. Och han har inte ens tid att komma hem på sin lunch heller, vet inte om det är för att dem kan ha så mycket att göra eller om det är för att högsta hönset (VD:n) är i huset ?! Men men, man får väl träffa honom när han kommer till mig sen. : )

Nej, jag har inget vettigt att skriva idag heller så jag tar och sticker ut med hundarna istället : )



Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0